Telefon +48 574 987 112 E-mail biuro@mediadesign.pl Godziny otwarcia Pon - Pt: 8:00 - 16:00
Gadżety promocyjne z nadrukiem
Cena
Metody znakowania produktów
Kolor
Rozwiń
Filtruj

Tanie smycze reklamowe z logo

  • Pokazuje 1–0 z 0 wyników

Smycze reklamowe to chodząca promocja Twojej firmy

Smycze z nadrukiem są jednym z najbardziej praktycznych gadżetów reklamowych, na jakie możesz się zdecydować, chcąc promować swoją firmę. Smycz można powiesić na szyi, albo przywiązać do szlufek spodni, dzięki czemu znajdujące się na niej logo lub inny nadruk są bardzo widoczne. W ciągu dnia osoba nosząca Twoją smycz z logo firmy będzie na pewno rozmawiać z wieloma osobami, do których reklama dotrze dzięki temu w bardzo łatwy sposób. Smycze z nadrukiem są często wykorzystywane przez firmy i rozdawane uczestnikom i odwiedzającym na targach branżowych lub studentom na targach pracy. Ty również zdecyduj się na wybór smyczy z logo firmy już dziś i skorzystaj z naszej oferty.

Smycze reklamowe w pracy i biurze

Smycze z logo to często jeden z elementów wyposażenia pracowników biurowców oraz korporacji, którzy muszą mieć stale przy sobie specjalne przepustki albo identyfikatory. Najwygodniej zawiesić je po prostu na szyi, gdzie będą łatwo widoczne dla pracowników ochrony albo recepcjonistki. Smycze z nadrukiem można też często zauważyć na szyjach lekarzy albo pielęgniarek. Na takich smyczach wieszane są identyfikatory z nazwiskiem i specjalizacją albo klucze do gabinetów. Smycze z nadrukiem noszą też często urzędnicy, dzięki czemu łatwo ich zidentyfikować nawet na korytarzach budynków. Informatykom i programistom na pewno przyda się przywieszenie do smyczy pendrive’a, na którym będą mogli szybko zapisać efekty swojej pracy, bez konieczności szukania go w szufladach albo kieszeniach.

Smycze reklamowe przydadzą się też w podróży i na urlopie

Wygodne zawieszki i karabińczyki pozwalają na zawieszeniu na smyczy wielu przydatnych przedmiotów i akcesoriów, co zdecydowanie przyda się podczas odpoczynku, zwłaszcza za granicą. Do smyczy reklamowych można przypiąć na przykład niewielkie, wodoodporne etui i nosić w nim wszystkie potrzebne dokumenty, jak na przykład dowód osobisty albo paszport i zawsze mieć je pod ręką. Smycz reklamowa to też idealne miejsce da zawieszenia kluczy hotelowych albo kluczy do mieszkań wynajmowanych na czas odpoczynku. Do smyczy można przypiąć też na przykład elementy odblaskowe, dzięki czemu każdy będzie doskonale widoczny nawet po zmroku.

Zalety smyczy reklamowych

Te z wyglądu niepozorne gadżety reklamowe mają wiele zalet. Przede wszystkim cena smyczy reklamowych nie jest wysoka. Małym nakładem kosztów możesz przygotować dla swoich pracowników albo klientów naprawdę przydatny przedmiot, który przyda im się w pracy albo w codziennym życiu. Materiał, z którego wykonane są smycze jest miękki i bardzo przyjemny w dotyku, dzięki czemu wygodnie nosi się je na szyi i nie wpijają się w nią nawet przez cały dzień noszenia. Istotną zaletą jest też stosunkowo szeroki wybór, jeżeli chodzi o wygląd smyczy z nadrukiem. Można wybierać pomiędzy cienkim a grubym paskiem materiału, dodatkowymi zawieszkami, a przede wszystkim pomiędzy kolorami, w których występują smycze reklamowe w naszym sklepie. W zależności od modelu może to być różowy, czarny, biały, czerwony, żółty, pomarańczowy, niebieski albo zielony. Dzięki tak wielu opcjom kolorystycznym wybór idealnej smyczy na nośnik reklamy nie sprawi żadnego problemu.

Jak znakujemy smycze reklamowe?

Smycze reklamowe dwustronne wykonane są z poliestru, dlatego do ich znakowania najlepiej sprawdzi się metoda sublimacji. Ta technika polega na podgrzaniu barwnika w prasie do tego momentu, aż zmienia on stan ze stałego na gazowy, co pozwala mu wniknąć w głąb włókien tkaniny i trwale go zafarbować. Dzięki temu nadruk sprawia wrażenie wtopionego w tkaninę, tak jakby wyglądała ona tak od samego początku. Sublimacja to bardzo trwała technika znakowania, która pozwala na niemalże fotograficzne odwzorowanie projektu na znakowanym przedmiocie. Nadruk nie spiera się, nie blaknie i jest ogólnie odporny na działanie warunków atmosferycznych. Metoda ta może być stosowana już na jednej sztuce znakowanego przedmiotu, gdyż jej koszty nie są wysokie. Należy jednak pamiętać, że w tej metodzie kolor biały można uzyskać tylko i wyłącznie wtedy, gdy sama tkanina jest w tym kolorze.


Copyright © 2019 mediadesign - Agencja reklamowa