Telefon +48 574 987 112 E-mail biuro@mediadesign.pl Godziny otwarcia Pon - Pt: 8:00 - 16:00
4 najważniejsze zalety gadżetów reklamowych
4 najważniejsze zalety gadżetów reklamowych

Dlaczego warto sięgnąć po gadżety reklamowe?

Gadżety reklamowe z logo firmy to świetny sposób na zbudowanie świadomości marki, przekazywanie jej misji i wizji oraz na ustalenie pozycji przedsiębiorstwa na rynku. Powala także na wyróżnienie się na tle konkurencji, co jest niezwykle ważne biorąc pod uwagę ilość firm świadczących podobne usługi. Warto zatem zastanowić się, jakie są główne zalety gadżetów reklamowych i dlaczego wciąż są one tak popularne, nawet w dobie marketingu internetowego.

 

Zalety gadżetów z logo dla firm

Mają niski „koszt wyświetlenia”

Jednym z najważniejszych warunków do tego, aby reklama odniosła sukces jest to, aby została dostrzeżona przez dużą liczbę osób. To właśnie dlatego w przypadku marketingu internetowego na samym początku kampanii określa się wiele parametrów, które mają sprawić, aby reklama miała jak największy zasięg. Główna zaleta gadżetów reklamowych to fakt, że mogą one zostać zauważona przez setki, jeżeli nie tysiące osób. W zależności od tego, jaki jest to upominek, może on znaleźć się w biurze, urzędzie, przychodni czy też w przestrzeni miejskiej a więc w miejscach, gdzie każdego dnia przebywają ludzie. Dobrze dobrany gadżet reklamowy może wręcz zdziałać cuda, a wcale nie musi dużo kosztować. Często to właśnie te najtańsze upominki są najbardziej skuteczne. Dla przykładu można podać długopisy z grawerem czy też smycze reklamowe.

 

Wpływają na rozpoznawalność marki

Ogromna zaleta gadżetów reklamowych, o której nie sposób nie wspomnieć, jest ich wpływ na to, czy marka jest rozpoznawalna oraz czy potencjalny klient ją zapamięta. Nawet najdrobniejsza i wydawać by się mogło nieistotna sugestia jest w stanie wpłynąć na decyzje zakupowe. Dlatego też duże korporacje przeznaczają znaczną część budżetu promocyjnego na lokowanie produktów w mediach. Nawet jeżeli logo firmy mignie przed oczami na ułamek sekundy, klient będzie bardziej skłonny wybrać produkt danej firmy, a nie konkurencji.

Gadżety z logo są używane regularnie, dlatego też często można dostrzec je nawet kątem oka, co już ma bardzo duże znaczenie. Dzięki temu wzrasta świadomość marki, a klienci są bardziej skłonni kupić coś po raz pierwszy lub ponownie skorzystać z usług przedsiębiorstwa, co oczywiście wiąże się z większymi zyskami.

 

Są czymś więcej niż tylko formą reklamy

Co prawda gadżety reklamowe kojarzą się głównie z marketingiem i zdobywaniem klientów, ale nie jest to ich jedyne przeznaczenie. Świetnie sprawdzają się także jako upominki powitalne dla nowozatrudnionych lub też jako prezenty dla pracowników wręczane za sukcesy zawodowe czy też w formie uznania. Wręczenie ich sprawia, że pracownicy czują się docenieni i po prostu są bardziej zadowoleni ze swojej pracy, przez co nie szukają zatrudnienia gdzie indziej.

Jedna z zalet gadżetów reklamowych, która jest często wskazywana jako najważniejsza to to, że nie są one nachalną formą reklamy. Wręcz przeciwnie – obdarowane nimi osoby chętnie je przyjmują i korzystają z nich na co dzień. Dzięki temu logo jest rozpoznawalne i dobrze się kojarzy.

 

Współgrają z innymi kanałami marketingowymi

Do dużych zalet gadżetów reklamowych, o których nie wspomina się zbyt często, zaliczyć można fakt, że można z nich korzystać w połączeniu z różnymi kampaniami marketingowymi, które korzystają z różnych kanałów. Z powodzeniem można łączyć je zatem z działaniami w mediach społecznościowych, spotami reklamowymi, udziałem w targach branżowych, wydarzeniami organizowanymi offline, marketingiem influencerskim oraz marketingiem bezpośrednim.

 

Gadżety reklamowe dla Twojej firmy

Mamy nadzieję, że wymienione przez nas zalety gadżetów reklamowych sprawiły, że skorzystasz z naszej bogatej oferty i wykorzystasz je w swoich najbliższych działaniach marketingowych. Wybierać można spośród mnóstwa produktów promocyjnych, a zatem ze znalezieniem idealnego upominku firmowego dla danej grupy docelowej na pewno nie będzie problemu. Po gadżety z logo sięgnąć może każda firma, bez względu na rozmiar, charakter działalności oraz branżę, w jakiej się obraca.  

Copyright © 2019 mediadesign - Agencja reklamowa