Telefon +48 574 987 112 E-mail biuro@mediadesign.pl Godziny otwarcia Pon - Pt: 8:00 - 16:00
Jak dobrze wykorzystać budżet na gadżety reklamowe?
Jak dobrze wykorzystać budżet na gadżety reklamowe?

Gadżety reklamowe to skuteczna promocja firmy

Marketing firmy to bardzo często podstawa sukcesu oraz wysokich zysków. Warto inwestować w każdy możliwy sposób na promocję, w tym na atrakcyjne gadżety reklamowe, które można rozdawać klientom, kontrahentom i partnerom biznesowym. Wybór artykułów promocyjnych z logo oraz innymi treściami reklamowymi jest bardzo duży. Na rynku dostępnych jest wiele gadżetów oraz technik znakowania. Dlatego należy dobrze zastanowić się nad doborem przedmiotów do budżetu, który można na nie przeznaczyć oraz do charakteru przedsiębiorstwa, tak aby akcja promocyjna była jak najbardziej skuteczna. Na co należy zwrócić uwagę podczas wyboru gadżetów reklamowych?



Cena gadżetów reklamowych


Firmy często chcą przeznaczać na marketing jak najmniejszy budżet, spodziewając się przy tym spektakularnych wyników. Nie jest to najlepsze rozwiązanie, jednak nawet pośród tanich gadżetów reklamowych da się poszukać pewnych oszczędności.

Przede wszystkim warto patrzeć na promocje oraz obniżki cen. Zdarzają się one dość ciężko, zwłaszcza w przypadku końcówek serii. Rabaty oferuje praktycznie każda branża, w tym firmy zajmujące się znakowaniem artykułów promocyjnych. Przyciągają w ten sposób klientów i zachęcają do skorzystania z oferty i usług. Promocje dają dwie atrakcyjne opcje: obniżenie kosztów zakupu gadżetów reklamowych lub kupno ich większej ilości, a zatem dotarcie do większej liczby potencjalnych klientów.

Na reklamowegadzety.pl często oferujemy atrakcyjne zniżki i rabaty na wybrane produkty z naszego asortymentu. Znajdziesz je w zakładce promocje.



Różne modele tego samego gadżetu reklamowego


Jeżeli przedsiębiorstwo decyduje się na umieszczenie treści promocyjnych na przykład na notesach z logo lub na kubkach termicznych, czeka je jeszcze wybór odpowiedniego modelu. Warto poszukać tańszych zamienników danych gadżetów, których jest całe mnóstwo. Na rynku dostępne są setki długopisów, breloczków do kluczy czy pamięci USB w różnych cenach. Często zdarza się, że podobne sztuki nie różnią się od siebie wizualnie w znacznym stopniu. Szukanie zamiennika może i jest czasochłonne, ale na pewno się opłaca. Wybór tańszego modelu nie zawsze oznacza niższą jakość, nie trzeba więc obawiać się, że klienci dostaną bubel, który wpłynie negatywnie na wizerunek firmy.

Można też zastanowić się, czy na pewno potrzebujemy wszystkich funkcji danego gadżetu reklamowego. Dobrym przykładem są tu długopisy z funkcją obsługi ekranów dotykowych. Jeżeli mają one służyć tylko do pisania, lepiej poszukać tradycyjnego długopisu metalowego albo plastikowego.



Ilość kolorów w nadruku


Są pewne metody znakowania, w których liczba kolorów ma znaczenie i wpływa na cenę. Są to między innymi sitodruk, który często wykorzystuje się do tekstyliów oraz tampodruk, popularny w przypadku tworzyw sztucznych. Decydując się na te techniki trzeba mieć na uwadze fakt, że każdy dodatkowy kolor sprawi, że gadżety reklamowe będą droższe. Dlatego najlepiej sprawdzają się do prostych, jednobarwnych znakowań lub, jak w przypadku sitodruku, do dużych nakładów. Do wielobarwnych nadruków lepiej wybrać metody przeznaczone do znakowana full color, jak sublimacja lub druk DTG.



Ilość zamawianych sztuk


Nie tylko kolory wpływają na cenę pojedynczych produktów. Często liczy się także ogólna ilość sztuk w zamówieniu. Im jest ich więcej, tym cena za sztukę staje się mniejsza. Progi to zazwyczaj 100, 200, 500 i 1000 sztuk. Zawsze warto szukać najbardziej atrakcyjnej oferty i, jeżeli to możliwe, zdecydować się na lekkie zwiększenie budżetu. Pozwoli to na wręczenie gadżetu reklamowego większej liczbie klientów, a więc zasięg akcji promocyjnej jest wtedy większy, a cała kampania bardziej skuteczna.

Najlepszym sposobem na znalezienie tanich gadżetów reklamowych i maksymalne wykorzystanie budżetu, jest skontaktowanie się z firmą produkującą artykuły promocyjne. Napisz do nas, a przygotujemy dla Ciebie atrakcyjną ofertę gadżetów, które zapewnią Ci sukces!



Przeczytaj także:


Najpopularniejsze gadżety reklamowe, które polubią Twoi klienci

Gadżet idealny – jak go znaleźć?

Copyright © 2019 mediadesign - Agencja reklamowa