Telefon +48 574 987 112 E-mail biuro@mediadesign.pl Godziny otwarcia Pon - Pt: 8:00 - 16:00
Najpopularniejsze gadżety reklamowe, które polubią Twoi klienci
Najpopularniejsze gadżety reklamowe, które polubią Twoi klienci
Chcesz wykorzystać gadżety reklamowe do promocji Twojej firmy, ale nie wiesz, które na pewno będą skuteczne i spełnią swoje zadanie? Zamiast technologicznych nowinek, które szybko podbijają rynek artykułów promocyjnych i równie szybko zostają zastąpione przez inne, wybierz sprawdzone i praktyczne gadżety firmowe. To właśnie po takie przedmioty najczęściej sięgają klienci. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że twój upominek reklamowy nie zostanie wyrzucony albo włożony do szuflady na wieczne zapomnienie. Wręcz przeciwne – będzie on zawsze pod ręką, a logo firmy będzie doskonale widoczne i trafi do szerokiego grona odbiorców!


Wybór praktycznych gadżetów reklamowych to pierwszy krok do sukcesu

Wiele firm inwestuje duże pieniądze w promocję produktów oraz swoich usług. Dotarcie do dużej liczby potencjalnych klientów i zapadnięcie im w pamięć wpływa na wyniki sprzedaży osiągane przez przedsiębiorstwa. Nic więc dziwnego, że każdy szuka dobrego sposobu na wyróżnienie się na tle konkurencji, stworzenie pozytywnego wizerunku oraz zbudowanie silnych relacji biznesowych. Warto także zadbać o zadowolenie klientów, kontrahentów oraz partnerów biznesowych na każdym etapie obsługi i współpracy. Coraz więcej przedsiębiorców zdaje sobie sprawę z faktu, że poziom satysfakcji klienta jest jednym z najważniejszych czynników, który wpływa na to, czy klient skorzysta ponownie z usług albo kupi kolejny produkt.

Gadżety reklamowe są bardzo popularnymi nośnikami treści reklamowych, które spełniają wszystkie wymienione powyżej zadania. Obdarowana nimi osoba czuje się doceniona, a więc, w odróżnieniu od nachalnych form reklamy, odbiera takie działania promocyjne bardzo pozytywnie i zapamiętuje firmę na długi czas. Im logo jest częściej widoczne, tym firma jest bardziej rozpoznawalna, dlatego tak ważny jest wybór praktycznych gadżetów reklamowych, które przydadzą się na co dzień w domu, pracy i szkole.


Reklama za pomocą gadżetów reklamowych – jak oceniają ją firmy?

Według badań przeprowadzonych przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych, upominki reklamowe są uznawane za drugi najskuteczniejszy i jednocześnie najtańszy nośnik reklamy. Około 70% ankietowanych uważa, że upominki reklamowe są skutecznym elementem strategii marketingowej firm, a prawie 83% badanych firm kupuje artykuły reklamowe i gadżety w celu kształtowania wizerunku. Trzy najważniejsze kryteria wyboru gadżetu reklamowego to kolejno jakość, cena i wygląd, natomiast najczęściej wybieranymi artykułami promocyjnymi są artykuły biurowe, artykuły piśmiennicze, kalendarze oraz torby i opakowania.


Zatem jakie gadżety reklamowe podarować klientom?

1. Artykuły piśmiennicze

Długopisy i przybory do pisania przydadzą się zawsze i każdemu bez względu na wiek czy zawód. Nic więc dziwnego, że długopisy z logo firmy są bardzo często wybierane przez firmy w celach promocyjnych. Na pewno najtańszą opcją będą długopisy plastikowe, których ogromną zaletą jest także mnóstwo opcji kolorystycznych oraz wiele modeli do wyboru. Nieco droższe, ale za to bardziej wytrzymałe i eleganckie będą długopisy metalowe znakowane techniką grawerowana laserowego. Logo wygrawerowane na długopisie wygląda bardzo okazale oraz jest odporne na ścieranie się. Można powiedzieć, że długopis wykonany z metalu to już klasyka, jeżeli chodzi o gadżety reklamowe. Coraz popularniejsze stają się długopisy ekologiczne. To produkty wykonane z bambusa, drewna lub papieru, dzięki czemu mogą być poddawane recyklingowi. Na pewno spodobają się osobom dbającym o środowisko i pozytywnie wpłyną na wizerunek firmy. Do kategorii artykułów piśmienniczych zaliczają się także ołówki reklamowe, którymi można pisać i rysować. Ołówki są bardzo uniwersalne i praktyczne i na pewno przydadzą się klientom w wielu sytuacjach.


2. Artykuły biurowe

Wszyscy lubimy akcesoria, które pomagają nam w pracy. Otrzymanie biurowych gadżetów reklamowych jest bardzo mile widziane, bo oznacza, że nie musimy wydawać na nie własnych pieniędzy. Najpopularniejsze i najbardziej przydatne są notesy reklamowe, w których można zapisać listę zadań, najważniejsze notatki czy dane teleadresowe klientów albo współpracowników. Takie zadania spełnia także kolorowe karteczki samoprzylepne, które można umieścić w dowolnym miejscu, dzięki czemu zapiski będą zawsze dobrze widoczne.


3. Kalendarze

Ten gadżet reklamowy jest niekwestionowanym zwycięzcą w walce o uwagę klienta pod koniec roku. Kolorowe kalendarze reklamowe z logo firmy są dostępne w różnych modelach i rozmiarach, dzięki czemu bardzo łatwo dobrać odpowiedni kalendarz do potrzeb oraz budżetu, jaki firma może przeznaczyć na marketing. Ciekawym i praktycznym wyborem będą kalendarze listkowe, które z łatwością można włożyć do portfela i mieć je zawsze przy sobie.

4. Torby i worki

Torby reklamowe z logo to na pewno doskonały wybór jeżeli chodzi o artykuły promocyjne. Są praktyczne, pojemne, a do tego mają dużą powierzchnię dostępną na nadruk, co sprawia, że są chodzącą reklamą firmy. Można zabrać je ze sobą między innymi do pracy, do szkoły, na zakupy czy na spacer. Ich dodatkowa zaleta to duży bardzo duży wybór: można zdecydować się na torby bawełniane, izotermiczne, jutowe, na ramię, papierowe czy poliestrowe. Młodszym klientom spodobają się worki na sznurkach, które są ciekawym uzupełnieniem każdej stylizacji.


Przeczytaj także:

Gadżet idealny - jak go znaleźć?

Gadżetowe trendy na 2020 rok

Copyright © 2019 mediadesign - Agencja reklamowa